Podstawą procesu pozycjonowania jest optymalizacja strony internetowej. Polega ona na:

-analizie (audyt SEO) i modyfikacji kodu HTML,
-optymalizacji treści strony WWW pod kątem pozycjonowanych słów kluczowych (SEO copywriting).

Bez dobrze wykonanej optymalizacji strona nie uzyska wysokich pozycji.
Pozycjonowanie to działanie wymagające nieustannej pracy. Nie istnieje jednorazowy i niezawodny sposób, dzięki któremu strona WWW znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwarek. Pozycjonowanie musi być naturalne i bezpieczne. Wymaga ciągłych analiz i niekończącej się popularyzacji strony. Dlaczego? Ponieważ konkurencja nie śpi, a chętnych na zajęcie pozycji w pierwszej dziesiątce wyników są dziesiątki, setki a czasem tysiące.

Ponad 60% Polaków posiada komputer z dostępem do Internetu (źródło: GUS). To potencjalni klienci Twojej firmy. Poszukują w Internecie informacji, rozrywki, wiedzy, chętnie kupują i szukają opinii na temat różnych produktów. Gdzie szukają najczęściej? W Google.pl, którego udział na polskim rynku wyszukiwarek przekracza 96% (źródło ranking.pl)! Dlatego warto zadbać o jak najwyższe pozycje, które będą gwarantem sukcesu Państwa strony internetowej.

wykres

Pracownicy At Adres pomogą wybrać odpowiednie słowa kluczowe, które zwiększą wartościowy ruch na stronie internetowej i pozwolą osiągnąć konkretny cel. Dla sklepu internetowego celem będzie jak największa sprzedaż produktów. Dla firmy oferującej usługi remontowe celem będzie pozyskanie jak największego zainteresowania ze strony klientów i skuteczna sprzedaż oferowanych usług. Dla lokalnego portalu informacyjnego celem będzie pozyskanie jak największej liczby stałych czytelników. Strona WWW ma realizować cele marketingowe i biznesowe. My o tym wiemy.

Dla Nas najażniejsze są wyniki i satysfkacja klineta, dlatego płatność następuje wtedy, gdy strona osiągnie pozycję w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwań.